اتحاد سلحشوران
اتحاد رمز پيروزي
جمعه 13 مرداد 1386برچسب:, :: 2:46 :: نويسنده : مهران

 

آموزش های نظامی :

( میزان ژنرالی )

دوستانی که درباره ژنرالی می پرسن :
ژنرال ها:
هر 50 منبع صرف شده برای ساخت نیروهای موجود = 1 امتیاز
سرباز مسلح 1.4
غول مکانیکی 6.2
شمشیرزن 1.2
نیزه دار 0.6
تفنگدار کارابین 4
کماندار 1.1
سنگ انداز 0.4
بمب انداز 31
منجنیق 11.2
دژکوب 4.4
هلی کوپتر 2.5
بالن بمب انداز 5.8
آشپز 4
دکتر 10
نیروهایی که تو جنگ کارایی دارن عبارتند از :

برای ادامه موضوع به ادامه مطلب بروید ( نظر دادنم یادتون نره! )

 

آموزش های نظامی :

( میزان ژنرالی )

دوستانی که درباره ژنرالی می پرسن :
ژنرال ها:
هر 50 منبع صرف شده برای ساخت نیروهای موجود = 1 امتیاز
سرباز مسلح 1.4
غول مکانیکی 6.2
شمشیرزن 1.2
نیزه دار 0.6
تفنگدار کارابین 4
کماندار 1.1
سنگ انداز 0.4
بمب انداز 31
منجنیق 11.2
دژکوب 4.4
هلی کوپتر 2.5
بالن بمب انداز 5.8
آشپز 4
دکتر 10
نیروهایی که تو جنگ کارایی دارن عبارتند از :
غول مکانیکی - شمشیرباز - تفنگدار - بمب انداز - هلیکوپتر - بالن - دکتر - آشپز

************** توجه کنین که همه نیروها باید تا آخر تقویت شده باشن ****************

نیروهای دریایی:

کشتی دژکوب: 5.4
کشتی آتش: 6.2
کشتی دژکوب با چرخ پره دار: 36
کشتی با کمان فولادی: 6.8
کشتی منجنیق دار: 6.4
کشتی بمب انداز: 22.4
زیردریایی: 18.2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توضیح بقیه نیروها :
سنگ انداز و نیزه دار و کماندار و دژکوب ، ضعیف هستن .
منجنیق ، دقت هدف گیریش از بمب انداز بیشتره ولی قدرت کمتری داره . پس اگه مطمئن هستین که دشمن از منجنیق استفاده میکنه شما هم میتونین استفاده کنین (تاثیر بمب انداز بیشتره ).
سرباز مسلح ،این سرباز نسبت به غول قدرت کمتر و سرعت بیشتری داره . به همین دلیل اصلا تو جنگ های گروهی نباید از این سرباز استفاده بشه چون بسرعت وارد جنگ میشه و نمیزاره غول های بقیه اعضا وارد جنگ بشن.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تعداد نیروهایی که در هر مرحله وارد جنگ میشن :
غول : 70
شمشیرباز : 120
تفنگدار : 49
بمب انداز : 18
هلیکوپتر : 30
بالن : 15
آشپز و دکتر : نامحدود
نیروهای بیشتری که وارد میکنین ذخیره هستن و در صورت نابودی نیروهای شما وارد جنگ میشن .
-------------------------------------------------------------------------
نسبت نیروها :
نیروها هر چه بیشتر باشن بهتره ولی در ساختن نیروها باید نسبت خاصی رعایت بشه .
آشپز : هر چه بیشتر باشه بهتره . تو جنگ های گروهی که جنگ زیاد طول میکشه حداقل 50 آشپز باید داشته باین .
دکتر : هر چه بیشتر باشه بهتره . تو جنگ گروهی حداقل 50 تا .
غول : هر چه بیشتر بهتر
شمشیرباز : تقریبا دو برابر تعداد غول ها
تفنگدار : نصف تعداد غول ها ( با توجه به اینکه مهمات تموم میکنه اگه بیشتر باشه بهتره )
بمب انداز و هلیکوپتر و بالن هرچه بیشتر بهتر

 

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 2:28 :: نويسنده : مهران

 

برای به دست آوردن امتیازات در بخشهای مختلف رعایت یک سری نکات لازمه که طبق سیستمی که در پایین میبینید محاسبه میشه...

به ادامه مطلب مراجعه کنید !

برای به دست آوردن امتیازات در بخشهای مختلف رعایت یک سری نکات لازمه که طبق سیستمی که در پایین میبینید محاسبه میشه...

امتیازات بازی:
امتیاز کل: 
تعداد شهروندان + امتیاز "سازندگان ماهر" + امتیاز "دانشمندان" + امتیاز "ژنرال ها"

سازندگان ماهر:
هر 100 منبع صرف شده برای ساختمان ها = 1 امتیاز

مرحله های ساختمانی:
هر مرحله ارتقاء ساختمان = 1 امتیاز

دانشمندان:
هر 50 امتیاز تحقیق = 1 امتیاز (توصیه می شود)

مرحله های جستجو:
هر تحقیق تکمیل شده = 4 امتیاز

ژنرال ها:
هر 50 منبع صرف شده برای ساخت نیروهای موجود = 1 امتیاز

موجودی طلا:
هر 1 عدد طلا = 1 امتیاز (جدا حساب میشود و ربطی به جمع امتیازات ندارد)

امتیازات حمله:
هر 20 منبع صرف شده در نیروهای کشته شده توسط شما در حمله = 1 امتیاز

امتیازات دفاع:
هر 20 منبع صرف شده در نیروهای کشته شده توسط شما در دفاع = 1 امتیاز

امتیازات بالای تجارت:
هر 1000 منبع خریداری/فروش شده = 9 امتیاز

منابع:
هر 100 منبع مصرف شده (برای هر چیزی) = 1 امتیاز

اهداء کردن:
هر 100 منبع اهداء‌ شده (به معادن یا الهه ها) = 1 امتیاز

یک مقدار اطلاعات نظامی براتون اینجا گذاشته میشه و انتظار بر اینه که تا آمار گیری بعدی نیروها و وضعیت شهرهاتون رو طبق همین روال مرتب کرده باشید...

 

شهر:

۱-لول مخفی گاه همیشه حداقل یک لول از شهرداری باید بالاتر باشه و حداکثر تعداد جاسوس رو تعلیم بدبد تا امکان جاسوسی از بقیه گرفته بشه...


2-وجود حداقل یک کشتی نظامی در هر شهر الزامی بوده چون گاها نتیجه یک جنگ رو همین کشتی تعیین میکنه...

۳-به محض رسیدن تحقیق به حد نصاب کارگاه بسازید و نیروهایی رو که در ادامه مفید اعلام شدند رو تقویت کنید...

سربازان:


۱-نیزه دار:کاملا بی استفاده بوده و تحت هیچ شرایطی توصیه نمیشه،فقط و فقط منابع به هدر میره...


۲-سرباز مسلح:200 300 تا ازش کافیه.غول واحد قوی تری محسوب میشه ولی ترکیب مسلح با شمشیر زن هم تقریبا پا به پای غول عمل میکنه،مهمترین نکته اینه که معمولا جنگ رو به مرحله بعد میکشه تا فرصت درخواست کمک و یا ارسال نیرو از مابقی شهرهاتون رو داشته باشید...


۳-غول:مهمترین نیروی کل ارتش،نکته حیاتی در ساخت غول همراهی با شمشیر زن محسوب میشه به طوری که در صورت برابر بودن یا بیشتر بودن تعداد شمشیر زن تلفات غول به حداقل میرسه(به دلیل حضور هر دو در خط اول جنگ)،ولی اگر تعداد شمشیر زن کمتر از غول باشه آمار تلفات این واحد به طرز چشمگیری بالا میره...

 
۴-شمشیر زن: نیرویی بسیار قوی و پر استفاده که در بالا توضیحات برای اون داده شد...


۵-سنگ انداز: یکی دیگر از واحدهای بی فایده بازی،منابع خودتون رو هدر ندید...

 ۶-کماندار: تا زمانی که به مرحله تفنگدار نرسیدید از اون بسازید ولی به محض رسیدن به مرحله لازم کماندارها رو تا حد لازم مرخص کنید و به جای بخش مرخص شده تفنگدار بسازید...


۷-تفنگدار: نیروی دور زن و بسیار مفید،سعی کنید جایگزین کماندار بشه به سرعت...


۸-دژکوب: به دلیل آرایش ۶ تایی(یعنی در یک جنگ بیش از ۱۲ دژکوب شرکت نمیکنه،وقت غارت بیش از این تعداد نفرستید) سعی کنید تعدادش رو به صورت مضربهای ۶ بسازید،نیازی به تعداد خیلی بالا نیست...

۹-بالن: نیروی بسیار مناسب برای طولانی کردن جنگ،نکته ویژه قبل از تخریب دیوار در جنگها از بالا به نیروهای زمینی صدمه میزنه(اما فقط در صورتی وارد جنگ میشه که طرف مقابل هم نیروی هوایی داشته باشه)...


۱۰-منجنیق: همکار پیشرفته تر دژکوب(در ترکیب با دژکوب عالی عمل میکنه)

۱۱-هلیکوپتر: توانایی زدن بالن رو داره (تنها در صورت وجود واحد مهاجم هوایی در جنگ شرکت میکنه)

۱۲-آشپز:نتیجه نهایی خیلی از جنگها با روحیه تعیین میشه پس به تعداد مناسب آشپز همراه داشته باشید...

۱۳-پزشک: در در مان نیروها موثره و نیاز به توضیح اضافه نداره؛فقط تعدادش رو خیلی بالا نبرید به امید نامیرا شدن سربازها،حدود ۱۰۰ دکتر کافیه..

امیدوارم به توصیه ها عمل کنید و بحث آمارگیری رو هم جدی بگیرید،با کسانی که طبق برنامه عمل نکنند برخورد قاطع میشه...

 

مقاله ی حاضر  توضیح کاملی در مورد نوع امتیاز دهی در ورژن جدید بازی ایکاریم می باشد . دوستانی که تفاوت امتیازی برایشان نامفهوم است با خواندن این مطلب از نحوه امتیاز گیری در بازی  آگاه گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



جمع امتیازات در بازی به 5 عامل اصلی مربوط می شود.

امتیازات کل شما =تعداد جمعیت + مقدار طلایی که صرف کشتی خرید کشتی تجاری میکنید با تقسیم بر 300 + امتیازات ساخت و ساز + امتیاز ژنرالی + امتیازات تحقیقاتی

تعداد جمعیت

اولین عامل تعداد جمعیت شماست یعنی هر کارگر یا دانشمند و یا شهروند شما 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند.

مقدار طلا

دومین عامل مقدار طلایی که شما برای خرید کشتی تجاری خرج میکنید؛ تقسیم بر 300 کنید حاصل آن امتیازی است که به جمع امتیازات شما اضافه میشود (در ورژن قبل این عدد؛ تقسیم بر 100 می شد که این امر الان باعث کسر امتیاز از همه عزیزان شده است.)

 بر طور مثال:

 من الان برای خرید کشتی به 700000 طلا نیاز دارم. باید 700000 رو به 300 تقسیم کنم که میشود 2333 و این مقدار امتیازیست که با خرید این کشتی به دست آوردم و به مجموع امتیازات من اضافه میشود.

سه عامل دیگر امتیازات ساخت و ساز و امتیاز ژنرالی و امتیازی که شما با به پایان رساندن یک تحقیق به دست می آورید.

امتیازت ساخت و ساز

این نوع از امتیازات به دو دسته تقسیم میشوند:

اول - اینکه شما مقدار منابعی که برای ساخت یک ساختمان یا بالا بردن سطح یک ساختمان مصرف می کنید رو ضربدر 1% کنید میشه امتیازی که شما با ساخت اون ساختمان بدست میاورید.

مثال شما برای بالا بردن سطح شهرداری به یک مرحله بالاتر به 53000 چوب و 48000 سنگ نیاز دارید که جمع این منابع میشه 101000 منابع و این مقدار رو ضربدر 1% کنید میشه 1010 امتیاز که با بالا بردن این شهرداری به دست میارید .

دوم - هر مرحله از ساخت یک ساختمان 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند.

پس با بالا بردن سطح شهرداری مثال زده شده 1011 امتیاز بدست میاریم.

امتیاز ژنرالی

امتیاز ژنرالی که جمع آن در امتیازات کل شما حساب میشود به شرح زیر است:

هر نیرویی که میسازید اعم از نیروهایی که در سربازخانه ها یا در کارگاهای کشتی سازی میسازید مقدار منابعی که صرف ساخت آن نیرو میکنید ضربدر 2% کنید که امتیاز ژنرالی آن نیرو بدست می آید.

برای مثال برای ساخت شمشیر باز به 30 چوب و 30 گوگرد نیاز دارید با ساخت 1 شمشیر باز شما 60 منابع صرف ساخت آن کردید که 60 رو ضربدر 2% کنید امتیاز ژنرالی شمشیر باز بدست میاد که میشه 1.2

امتیازاتی که با ساخت نیرو ها بدست می آورید :

نیرو

امتیاز

نیرو

امتیاز

سرباز مسلح

1.4

غول مکانیکی

6.2

نیزه دار

0.6

شمشیرباز

1.2

سرباز سنگ انداز

0.4

کمان دار

1.1

تفنگدار کارابین

4

دژکوب

4.4

منجنیق

11.2

بمب انداز

31

هلیکوپتر

2.5

بالن بمب افکن

5.8

آشپز

4

دکتر

10

کشتی ها

کشتی دژکوب

5.4

کشتی آتش

6.2

کشتی دژکوب با چرخ پره دار

36

کشتی با کمان فولادی

6.8

کشتی منجنیق دار

6.4

کشتی بمب انداز

22.4

زیردریایی

18.2

این اعدادی که جلوی هر یک از نیروها نوشته شده  نشان دهنده امتیاز ژنرالی آن نیرو است که البته توجه داشته باشید: با داشتن ساختمانهایی همچون نجاری یا عینک سازی و بقیه ساختمانهایی که منابع مورد نیاز ساخت نیرو را کمتر می کنند این اعداد هم متغییر هست . امتیازاتی که بالا امده حالت پیش فرضی است که بدون کاهنده ها بدست می آید.

امتیازات تحقیق:

هر تحقیقی مقدار معینی امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد.

 برای مثال تحقیق "آزمایشات" که در ورژن جدید آمده است به 21360 امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد. با به پایان رسیدن این تحقیق یا هر تحقیق دیگری، شما مقدار امتیازات تحقیقاتی رو ضربدر 2 % کنید، که برابر با امتیازیست که به شما می دهد .

 مثال آزمایشات با 21630 امتیازات تحقیقاتی ضربدر 2% میشه 432 امتیاز . و با به پایان رسوندن هر تحقیق 4 امتیاز هم می گیرد یعنی در مثال بالا 436 امتیاز گرفتیم که جمع امتیازات اضافه می شود (در ورژن قبلی ضربدر 6% می شد و مرحله 1 آینده ها رو ضربدر 12% که با این امر کسر امتیاز قابل توجهی از همه شده در این ورژن)

آخرین مطلب هم در مورد تحقیق های آینده هست که در این ورژن بصورت زیر ضریب آنها انجام میشه .

آینده ها در مرحله 1 خود ضربدر 2% و در مرحله 2 خود ضربدر 5% و در مرحله 3 خود ضربدر 8% می شود و این روند تا آخر ادامه داره یعنی با بالا رفتن مرحله آینده ها 3% به ضریب شما اضافه می شود .

مثال در آینده اقصادی مرحله 1 532000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که ضریب آن 2% هست و میشه 10640 امتیاز اما در آینده اقتصادی 2 به 1064000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که با ضریب 5% میشود 53200 امتیاز.

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • فراماسونري
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتحاد سلحشوران و آدرس selahshoran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 20668
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ندای ولایت