اتحاد سلحشوران اتحاد رمز پيروزي درباره وبلاگ به وبلاگ ما خوش آمدید آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ نويسندگان جمعه 13 مرداد 1386برچسب:, :: 2:46 :: نويسنده : مهران
آموزش های نظامی : برای ادامه موضوع به ادامه مطلب بروید ( نظر دادنم یادتون نره! )
آموزش های نظامی :
برای به دست آوردن امتیازات در بخشهای مختلف رعایت یک سری نکات لازمه که طبق سیستمی که در پایین میبینید محاسبه میشه... به ادامه مطلب مراجعه کنید ! برای به دست آوردن امتیازات در بخشهای مختلف رعایت یک سری نکات لازمه که طبق سیستمی که در پایین میبینید محاسبه میشه... امتیازات بازی: یک مقدار اطلاعات نظامی براتون اینجا گذاشته میشه و انتظار بر اینه که تا آمار گیری بعدی نیروها و وضعیت شهرهاتون رو طبق همین روال مرتب کرده باشید...
شهر: ۱-لول مخفی گاه همیشه حداقل یک لول از شهرداری باید بالاتر باشه و حداکثر تعداد جاسوس رو تعلیم بدبد تا امکان جاسوسی از بقیه گرفته بشه...
۳-به محض رسیدن تحقیق به حد نصاب کارگاه بسازید و نیروهایی رو که در ادامه مفید اعلام شدند رو تقویت کنید... سربازان:
۶-کماندار: تا زمانی که به مرحله تفنگدار نرسیدید از اون بسازید ولی به محض رسیدن به مرحله لازم کماندارها رو تا حد لازم مرخص کنید و به جای بخش مرخص شده تفنگدار بسازید...
۹-بالن: نیروی بسیار مناسب برای طولانی کردن جنگ،نکته ویژه قبل از تخریب دیوار در جنگها از بالا به نیروهای زمینی صدمه میزنه(اما فقط در صورتی وارد جنگ میشه که طرف مقابل هم نیروی هوایی داشته باشه)...
۱۱-هلیکوپتر: توانایی زدن بالن رو داره (تنها در صورت وجود واحد مهاجم هوایی در جنگ شرکت میکنه) ۱۲-آشپز:نتیجه نهایی خیلی از جنگها با روحیه تعیین میشه پس به تعداد مناسب آشپز همراه داشته باشید... ۱۳-پزشک: در در مان نیروها موثره و نیاز به توضیح اضافه نداره؛فقط تعدادش رو خیلی بالا نبرید به امید نامیرا شدن سربازها،حدود ۱۰۰ دکتر کافیه.. امیدوارم به توصیه ها عمل کنید و بحث آمارگیری رو هم جدی بگیرید،با کسانی که طبق برنامه عمل نکنند برخورد قاطع میشه...
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:امتياز ايكاريم, :: 2:24 :: نويسنده : مهران
جمع امتیازات در بازی به 5 عامل اصلی مربوط می شود.
امتیازات کل شما =تعداد جمعیت + مقدار طلایی که صرف کشتی خرید کشتی تجاری میکنید با تقسیم بر 300 + امتیازات ساخت و ساز + امتیاز ژنرالی + امتیازات تحقیقاتی
تعداد جمعیت
اولین عامل تعداد جمعیت شماست یعنی هر کارگر یا دانشمند و یا شهروند شما 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند.
مقدار طلا
دومین عامل مقدار طلایی که شما برای خرید کشتی تجاری خرج میکنید؛ تقسیم بر 300 کنید حاصل آن امتیازی است که به جمع امتیازات شما اضافه میشود (در ورژن قبل این عدد؛ تقسیم بر 100 می شد که این امر الان باعث کسر امتیاز از همه عزیزان شده است.) بر طور مثال: من الان برای خرید کشتی به 700000 طلا نیاز دارم. باید 700000 رو به 300 تقسیم کنم که میشود 2333 و این مقدار امتیازیست که با خرید این کشتی به دست آوردم و به مجموع امتیازات من اضافه میشود. سه عامل دیگر امتیازات ساخت و ساز و امتیاز ژنرالی و امتیازی که شما با به پایان رساندن یک تحقیق به دست می آورید. امتیازت ساخت و ساز این نوع از امتیازات به دو دسته تقسیم میشوند: اول - اینکه شما مقدار منابعی که برای ساخت یک ساختمان یا بالا بردن سطح یک ساختمان مصرف می کنید رو ضربدر 1% کنید میشه امتیازی که شما با ساخت اون ساختمان بدست میاورید. مثال شما برای بالا بردن سطح شهرداری به یک مرحله بالاتر به 53000 چوب و 48000 سنگ نیاز دارید که جمع این منابع میشه 101000 منابع و این مقدار رو ضربدر 1% کنید میشه 1010 امتیاز که با بالا بردن این شهرداری به دست میارید . دوم - هر مرحله از ساخت یک ساختمان 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند. پس با بالا بردن سطح شهرداری مثال زده شده 1011 امتیاز بدست میاریم. امتیاز ژنرالی امتیاز ژنرالی که جمع آن در امتیازات کل شما حساب میشود به شرح زیر است: هر نیرویی که میسازید اعم از نیروهایی که در سربازخانه ها یا در کارگاهای کشتی سازی میسازید مقدار منابعی که صرف ساخت آن نیرو میکنید ضربدر 2% کنید که امتیاز ژنرالی آن نیرو بدست می آید. برای مثال برای ساخت شمشیر باز به 30 چوب و 30 گوگرد نیاز دارید با ساخت 1 شمشیر باز شما 60 منابع صرف ساخت آن کردید که 60 رو ضربدر 2% کنید امتیاز ژنرالی شمشیر باز بدست میاد که میشه 1.2 امتیازاتی که با ساخت نیرو ها بدست می آورید : نیرو امتیاز نیرو امتیاز سرباز مسلح 1.4 غول مکانیکی 6.2 نیزه دار 0.6 شمشیرباز 1.2 سرباز سنگ انداز 0.4 کمان دار 1.1 تفنگدار کارابین 4 دژکوب 4.4 منجنیق 11.2 بمب انداز 31 هلیکوپتر 2.5 بالن بمب افکن 5.8 آشپز 4 دکتر 10 کشتی ها کشتی دژکوب 5.4 کشتی آتش 6.2 کشتی دژکوب با چرخ پره دار 36 کشتی با کمان فولادی 6.8 کشتی منجنیق دار 6.4 کشتی بمب انداز 22.4 زیردریایی 18.2 این اعدادی که جلوی هر یک از نیروها نوشته شده نشان دهنده امتیاز ژنرالی آن نیرو است که البته توجه داشته باشید: با داشتن ساختمانهایی همچون نجاری یا عینک سازی و بقیه ساختمانهایی که منابع مورد نیاز ساخت نیرو را کمتر می کنند این اعداد هم متغییر هست . امتیازاتی که بالا امده حالت پیش فرضی است که بدون کاهنده ها بدست می آید. امتیازات تحقیق: هر تحقیقی مقدار معینی امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد. برای مثال تحقیق "آزمایشات" که در ورژن جدید آمده است به 21360 امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد. با به پایان رسیدن این تحقیق یا هر تحقیق دیگری، شما مقدار امتیازات تحقیقاتی رو ضربدر 2 % کنید، که برابر با امتیازیست که به شما می دهد . مثال آزمایشات با 21630 امتیازات تحقیقاتی ضربدر 2% میشه 432 امتیاز . و با به پایان رسوندن هر تحقیق 4 امتیاز هم می گیرد یعنی در مثال بالا 436 امتیاز گرفتیم که جمع امتیازات اضافه می شود (در ورژن قبلی ضربدر 6% می شد و مرحله 1 آینده ها رو ضربدر 12% که با این امر کسر امتیاز قابل توجهی از همه شده در این ورژن) آخرین مطلب هم در مورد تحقیق های آینده هست که در این ورژن بصورت زیر ضریب آنها انجام میشه . آینده ها در مرحله 1 خود ضربدر 2% و در مرحله 2 خود ضربدر 5% و در مرحله 3 خود ضربدر 8% می شود و این روند تا آخر ادامه داره یعنی با بالا رفتن مرحله آینده ها 3% به ضریب شما اضافه می شود . مثال در آینده اقصادی مرحله 1 532000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که ضریب آن 2% هست و میشه 10640 امتیاز اما در آینده اقتصادی 2 به 1064000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که با ضریب 5% میشود 53200 امتیاز.
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
تبادل
لینک هوشمند
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|